Aktualności

Co warto wiedzieć o płatnościach zbliżeniowych

28 lipca 2022

Co warto wiedzieć?  W Polsce limit pojedynczej płatności zbliżeniowej kartą bez PIN-u to 100 zł.  Zagranicą ten limit jest inny. W strefie Europejskiego Obszaru Gospodarczego może wynosić maksymalnie równowartość 50 EUR w lokalnej walucie.  Terminal może wymagać PIN-u nawet kiedy spełnione są wszystkie przesłanki, które pozwalają na transakcję zbliżeniową bez PIN-u.  […]

Przelew na telefon BLIK w aplikacji SGB Mobile

27 maja 2022

Nowa funkcjonalność w SGB Mobile   Przelewy na telefon BLIK już dostępne w SGB Mobile! Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Z usługi przelewów na telefon BLIK mogą już korzystać Klienci Banków Spółdzielczych. Zarejestruj numer i sprawdź jakie to proste! BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie […]

NASZ BANK – przewodnik dla klienta

20 maja 2022

  Przewodnik dla klienta korzystającego z aplikacji NASZ BANK w wersji .pdf do pobrania tutaj Regulamin korzystania z aplikacji NASZ BANK w wersji .pdf do pobrania tutaj   załącznik nr 3 do Regulaminu korzystania za plikacji mobilnej Nasz Bank oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Przelew na telefon BLIK w aplikacji Nasz Bank – już dostępny!!!

Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nową usługę dostępną w, bogatym już, wachlarzu opcji płatności elektronicznych Banku Spółdzielczego w Pszczółkach. BLIK jest rozwiązaniem z którego Nasi klienci mogą już od dłuższego czasu korzystać. Od teraz osoby korzystające z aplikacji Nasz Bank mogą pójść o krok dalej – Przelewy na telefon BLIK. Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku […]

Jak potwierdzić Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach?

15 maja 2022

Jak potwierdzić Profil Zaufany przy użyciu konta internetowego w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach? Poniżej przedstawiamy krótki film instruktażowy https://www.youtube.com/watch?v=B5kuCasXIE0  

Polityka prywatności aplikacji Nasz Bank

4 maja 2022

Polityka prywatności aplikacji Nasz Bank 1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek […]

Instrukcja IB dla klienta indywidualnego

7 lutego 2022

Instrukcja IB dla klienta indywidualnego

zmiana limitów BLIK

17 stycznia 2022

Z uwagi na rosnącą skalę oszustw z wykorzystaniem usługi BLIK oraz w trosce o bezpieczeństwo finansowe Klientów, została podjęta decyzja o obniżeniu limitów tej usługi: Limity kwotowe: Domyślny dzienny limit gotówkowy: 500 zł Domyślny dzienny limit bezgotówkowy: 500 zł Domyślny dzienny limit internetowy: 500 zł Maksymalny dzienny limit globalny: 2000 zł Limity ilościowe: Maksymalny dzienny […]

Autopay – sposób na kolejki na autostradzie

10 stycznia 2022

Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz. Jest to darmowa usługa, płacisz za przejazd dokładnie tyle samo co inni użytkownicy autostrady. Uwaga promocja! Z Autopay zapłacisz mniej za przejazdy! Jeśli masz już Autopay w […]

Ważne informacje dot. bezpieczeństwa płatności bezgotówkowych!!!

20 grudnia 2021

Ostrzegamy przed o czyhających zagrożeniach, które przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa mogą Państwo od siebie oddalić i uniknąć dotkliwych strat. Należy przede wszystkim przestrzegać poniższych zasad: unikać rozmów z osobami, które podszywają się pod funkcjonariuszy Policji, pracowników banków, Zrzeszeń i firm informatycznych, szczególnie gdy stwarzają pozory wiarygodności i troski o bezpieczeństwo zgromadzonych środków oraz gdy […]