Aktualności

Wygodnie wpłacaj gotówkę na kartę w punktach sprzedaży

9 września 2022

Wpłacaj na kartę Wygodnie wpłacaj gotówkę na kartę w punktach sprzedaży Jak to zrobić? Tak jak w przypadku usługi Płać kartą i wypłacaj, wpłata jest realizowana po zakończeniu sprzedaży. Dlatego podczas płatności poinformuj kasjera, że chcesz skorzystać z usługi Wpłacaj na kartę. Przekaż kasjerowi wybraną kwotę*. Zbliż kartę do terminala. Kasjer poprosi Cię o potwierdzenie […]

SGB MOBILE – przewodnik dla klienta i regulamin korzystania z aplikacji

5 września 2022

Przewodnik dla klienta korzystającego z aplikacji SGB MOBILE w wersji .pdf pobrania tutaj Regulamin korzystania z aplikacji SGB MOBILE w wersji .pdf do pobrania tutaj załącznik nr 3 do Regulaminu korzystania za plikacji mobilnej SGB Mobile – oświadczenie o odstąpieniu umowy  

Ustawowe „wakacje kredytowe”

29 lipca 2022

Ustawowe „wakacje kredytowe” Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych”? Na mocy ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej „Ustawa”) przysługuje Ci prawo do złożenia wniosku o zawieszenie spłaty rat Twojego […]

Co warto wiedzieć o płatnościach zbliżeniowych

28 lipca 2022

Co warto wiedzieć?  W Polsce limit pojedynczej płatności zbliżeniowej kartą bez PIN-u to 100 zł.  Zagranicą ten limit jest inny. W strefie Europejskiego Obszaru Gospodarczego może wynosić maksymalnie równowartość 50 EUR w lokalnej walucie.  Terminal może wymagać PIN-u nawet kiedy spełnione są wszystkie przesłanki, które pozwalają na transakcję zbliżeniową bez PIN-u.  […]

Przelew na telefon BLIK w aplikacji SGB Mobile

27 maja 2022

Nowa funkcjonalność w SGB Mobile   Przelewy na telefon BLIK już dostępne w SGB Mobile! Chcesz natychmiast przelewać środki 24/7 bez znajomości numeru rachunku odbiorcy? Teraz to możliwe. Z usługi przelewów na telefon BLIK mogą już korzystać Klienci Banków Spółdzielczych. Zarejestruj numer i sprawdź jakie to proste! BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie […]

NASZ BANK – przewodnik dla klienta

20 maja 2022

  Przewodnik dla klienta korzystającego z aplikacji NASZ BANK w wersji .pdf do pobrania tutaj Regulamin korzystania z aplikacji NASZ BANK w wersji .pdf do pobrania tutaj   załącznik nr 3 do Regulaminu korzystania za plikacji mobilnej Nasz Bank oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Przelew na telefon BLIK w aplikacji Nasz Bank – już dostępny!!!

Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nową usługę dostępną w, bogatym już, wachlarzu opcji płatności elektronicznych Banku Spółdzielczego w Pszczółkach. BLIK jest rozwiązaniem z którego Nasi klienci mogą już od dłuższego czasu korzystać. Od teraz osoby korzystające z aplikacji Nasz Bank mogą pójść o krok dalej – Przelewy na telefon BLIK. Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku […]

Jak potwierdzić Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach?

15 maja 2022

Jak potwierdzić Profil Zaufany przy użyciu konta internetowego w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach? Poniżej przedstawiamy krótki film instruktażowy https://www.youtube.com/watch?v=B5kuCasXIE0  

Polityka prywatności aplikacji Nasz Bank

4 maja 2022

Polityka prywatności aplikacji Nasz Bank 1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek […]

Instrukcja IB dla klienta indywidualnego

7 lutego 2022

Instrukcja IB dla klienta indywidualnego