Zmiany w PORTFELU SGB od dnia 01-ego kwietnia 2021 r.

7 kwietnia 2021


Klient indywidualny

Od 1 kwietnia 2021 r. wyłączamy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych.

Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Korzystaj z nowej aplikacji mobilnej, SGB Mobile. Dowiedz się więcej.

 

Klient instytucjonalny

Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączamy płatności kartami stokenizowanymi.

Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.


◄ Powrót